keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Unohtunut ompelus

Tämän projektipussukan ompelin tosiaan jo huhtikuussa, samoihin aikoihin kuin edelliset projektipussukat. Valokuvasinkin samaan aikaan! Ja olen käyttänytkin sitä koko ajan! Mutta unohdin aivan laittaa kuvan siitä tänne. Tässäpä se siis on!


Ihanan pirtsakka!

Päällinen on tehty tosiaan tilkuista, joita minulla on mo
nen kilon säkki parvekkeella (oho). Sain säkin lahjaksi eräältä ystävältä, ja totta kai keksin niille tehtävää! On minulla toinenkin tilkkupussi ollut tekeillä, tein sen palaset lähes valmiiksi silloin huhtikuussa, mutta sitten innostus lopahti hetkeksi antaen tilaa muille. Tilkkujen yhteen ompeleminen vie kuitenkin aikaa ja on jonkin verran vaivalloista, olivathan ne kyseiset tilkut keskimäärin 2cm levyisiä! Nämä tilkut olivat onneksi leveämpiä. :) Linkittäisin ohjeen tähän, mutta en valitettavasti nyt löydä sitä.

Ulkokangas on marimekon puuvillaa ja sisäpuolinen on sitä samaa puuvillaa, jota käytin sen erään toisen keltaisen projektikassin vuoriin (josta kuvia täällä). En ole vähään aikaan siis ommellut, olen keskittynyt enemmän neulomiseen ja virkkaamiseen.

Viikonloppuna onkin sitten Ropecon, jonne olen tänäkin vuonna menossa. Saatanpa päivittää ensi viikolla lisää, jos ehdin. T
ämä kuu on ollut todella kiireinen ja toiminnantäyteinen, tämä ja ensi viikko tulevat erityisesti olemaan koska Ropecon sekä erään hyvän ystäväni häät (ja olen kaaso!). Marmorikuulat tuntuvat jo putoilevan hyvää vauhtia pussista, mutta yritän muistaa nukkua ja levätäkin.

Stressivapaata loppukesää kaikille!

2 kommenttia:

  1. Onpa tosi aurinkoinen pussukka! Hienoa, että saa tilkutkin hyötykäyttöön, vaikka vaatiihan se aika paljon enemmän työtä... :)

    VastaaPoista